Podręcznik użytkownika VAIO SVE1411/SVE1511/SVE1711 Series

Informacje

Informacje o witrynie pomocy technicznej online

Witryna pomocy technicznej online zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące komputera VAIO.

Witryna pomocy technicznej online firmy Sony

Wskazówka
  • Jeśli użytkownik napotka jakiś problem i ma pytanie techniczne dotyczące swojego komputera VAIO, powinien najpierw uruchomić program VAIO Care, który udostępnia rozmaite opcje pomocne przy rozwiązywaniu problemów.[Szczegóły]

  • Kontaktując się z pomocą techniczną VAIO, użytkownik może zostać poproszony o podanie numeru seryjnego i numeru modelu swojego komputera VAIO. Numer seryjny składa się z 15 cyfr, a można go znaleźć:

  • w oknie programu VAIO Care;

  • na dolnej lub tylnej ściance komputera, wewnątrz tylnego panelu albo wewnątrz komory akumulatora;

  • na oryginalnym opakowaniu komputera VAIO.

    Numer modelu znajduje się w prawym dolnym rogu monitora komputera VAIO.

Inne witryny

Inne przydatne informacje można znaleźć pod poniższymi adresami URL.

Produkty firmy Sony

Witryna pomocy technicznej online dotycząca systemu operacyjnego

Pomoc techniczną dotyczącą systemów operacyjnych Microsoft Windows można uzyskać za pośrednictwem witryny obsługi klienta firmy Microsoft.
http://support.microsoft.com/

Witryna poświęcona produktom VAIO

Informacje o produktach VAIO, sklep internetowy, forum i grupy dyskusyjne.
http://www.vaio.eu/

Forum poświęcone produktom VAIO

Możliwość wymiany podglądów z innymi użytkownikami produktów VAIO w ramach społeczności VAIO.
http://www.sony.eu/discussions/community/en/support/vaio_and_computing/

Sklep internetowy firmy Sony
Wskazówka
  • Łącze do rejestracji online nabytego komputera można znaleźć w programie VAIO Care. Kliknij przycisk (Start), a następnie wybierz kolejno opcje Wszystkie programy i VAIO Care.

Powiązany temat