Podręcznik użytkownika VAIO SVE1411/SVE1511/SVE1711 Series

Najczęściej zadawane pytania

Co należy zrobić, jeśli nie można dokończyć procesu odzyskiwania systemu?

  • Należy odłączyć od komputera VAIO wszystkie zbędne urządzenia zewnętrzne.

  • Należy wypróbować poniższe zalecenia:

  • Należy sprawdzić stan dysków odzyskiwania systemu. W przypadku korzystania z dysków optycznych należy sprawdzić, czy nie są one brudne lub uszkodzone. Jeśli dyski są zabrudzone, należy je oczyścić, a następnie spróbować ponownego odzyskiwania systemu komputera VAIO.

  • Jeśli nie można odzyskać systemu komputera VAIO z użyciem obszaru odzyskiwania po awarii, należy ponownie uruchomić komputer i jeszcze raz spróbować odzyskania systemu za pomocą obszaru odzyskiwania po awarii lub skorzystać z dysków odzyskiwania systemu.

  • Jeśli nie można odzyskać systemu przy użyciu napędu optycznego lub dysku flash USB, należy podłączyć dysk do innego portu USB w komputerze VAIO, wyłączyć komputer i ponowić próbę odzyskania systemu.

  • Jeśli problem nadal będzie występował, należy w celu uzyskania dalszych wskazówek odwiedzić witrynę pomocy technicznej online dotyczącej produktów VAIO.