Wyświetlacz
- Co należy zrobić, jeśli ekran komputera jest pusty?
- Co należy zrobić, jeśli filmy nie są odtwarzane płynnie?
- Co należy zrobić, jeśli krawędzie zdjęć są niewidoczne, ponieważ nie mieszczą się na ekranie komputera lub na monitorze zewnętrznym?
- Co należy zrobić, jeśli na ekranie komputera nie są wyświetlane filmy?
- Co należy zrobić, jeśli na telewizorze lub zewnętrznym monitorze nie widać obrazu z komputera?
- Co należy zrobić, jeśli nie widać obrazu na ekranie telewizora lub zewnętrznego monitora podłączonego do gniazda wyjściowego HDMI?
- Co należy zrobić, jeśli niektóre elementy nie mieszczą się na ekranie komputera?
- Co należy zrobić, jeśli obraz na ekranie komputera VAIO ulega „zamrożeniu”?
- Co należy zrobić, jeśli obrazy 3D nie są wyświetlane na telewizorze 3D podłączonym do gniazda wyjściowego HDMI podczas odtwarzania zawartości dysków Blu-ray 3D(TM)?
- Co należy zrobić, jeśli podczas wyświetlania zdjęć wzdłuż krawędzi ekranu komputera lub monitora zewnętrznego pojawiają się czarne pasy?
- Co należy zrobić, jeśli w zarejestrowanych filmach występują przerwy obrazu lub dźwięku?
- Co należy zrobić, jeśli zarejestrowane obrazy migoczą?
- Co należy zrobić, jeśli zdjęcia wyświetlane na ekranie komputera wyglądają nienaturalnie?
- Dlaczego nie widać obrazu w wizjerze lub jest on niskiej jakości?
- Dlaczego przy odtwarzaniu filmów o wysokiej rozdzielczości, np. nagranych za pomocą cyfrowej kamery AVCHD, występuje zjawisko przerywania dźwięku i/lub „gubienia” klatek?
- Jak można zmienić jasność ekranu LCD?