Sieć LAN
- Co należy zrobić, jeśli komputer VAIO nie może się połączyć z punktem dostępowym (lub z Internetem)?
- Co należy zrobić, jeśli nie można korzystać z funkcji bezprzewodowej sieci lokalnej?
- Co należy zrobić, jeśli nie można odtwarzać filmów ani utworów muzycznych za pośrednictwem bezprzewodowej sieci lokalnej lub ich odtwarzaniu brakuje płynności? Dlaczego szybkość przesyłania danych jest niska?
- Co należy zrobić, jeśli nie zna się identyfikatora SSID lub klucza zabezpieczeń punktu dostępowego?
- Co należy zrobić, jeśli rozmiar tekstu na stronie internetowej jest zbyt mały lub zbyt duży?
- Co należy zrobić, jeśli strona internetowa się nie wyświetla?
- Co należy zrobić, jeśli w obszarze powiadomień pulpitu nie można znaleźć ikony (ikona programu VAIO Smart Network)?
- Jak można sprawdzić adres fizyczny (adres MAC) bezprzewodowej karty sieciowej wbudowanej w komputer VAIO?